Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Παιδί βοηθάει τον πατέρα του να βρει το φως του!

Το νεαρό αγόρι λέγεται ότι βοηθά τους συνανθρώπους του με τις πνευματικές του δυνάμεις
 Ο 11χρονος από τη Νότια Αφρική δέχεται καθημερινά εκατοντάδες τηλεφωνήματα αλλά και ανθρώπους που τον επισκέπτονται προκειμένου να τους θεραπεύσει από ασθένειες.


Ωστόσο η ζωή του δεν του χαρίστηκε αφού έμεινε ορφανός από μητέρα στην ηλικία των 18 μηνών με έναν πατέρα που είχε χάσει σχεδόν ολόκληρη την όρασή του.

Ο πατέρας του λέει: «Έμεινα τελείως τυφλός το 2007. Το παιδί μου με πήγαινε στο νοσοκομείο στην ηλικία των τεσσάρων ετών. Εγώ εξαρτιόμουν αποκλειστικά από εκείνον.»
Σύμφωνα με τον άντρα, ο μικρός εξαφανίστηκε το 2010 για τρεις μέρες. Ευτυχώς βρέθηκε σε μία παραλία κοντά στην περιοχή όπου διέμεναν.

«Έμεινα έκπληκτος όταν μου είπε ότι ήταν στη θάλασσα όπου έλαβε θεραπευτικές δυνάμεις. Νόμιζα ότι ήταν πολύ μικρός για να είναι θεραπευτής. Άγγιξε τα μάτια μου και μου έδωσε ένα κομμάτι από την όρασή μου στο ένα μου μάτι » λέει ο πατέρας του.

Το 11χρονο αγόρι δέχεται πάνω από 100 τηλεφωνήματα την ημέρα από ανθρώπους που ζητούν τις υπηρεσίες του.

«Δεν μπορώ να τους κάνω όλους καλά», είπε το αγόρι. «Μερικοί θεραπευτές αισθάνονται ότι απειλούνται από εμένα. Κάποιοι ζήτησαν να πάω να εργαστώ γι αυτούς αλλά αρνήθηκα », είπε.
Ωστόσο, το αγόρι είπε ότι τίποτα από αυτά δεν τον κρατάει πίσω από το σχολείο  του επειδή θέλει να γίνει πιλότος κάποια μέρα.

Πηγή: newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου