Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Νίκος Ευαγγέλου: "Θέλω να φορέσω την Γαλανόλευκη στην επόμενη Παραολυμπιάδα"



Σπουδαία εμφάνιση, στον 3ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησε ο Πρωταθλητής Ελλάδος (2013 – 2014) στο Χειρήλατο Ποδήλατο κ. Νίκου Ευάγγελος.

Υποστηριζόμενος από την Ομάδα «reALhabilitation team – Υπηρεσίες Αποκατάστασης» και συγκεκριμένα από την δύναμη του Φυσικοθεραπευτηρίου «KINESIOTHERAPY» αποτελούμενη από τους κ. Γκέλση Ιωάννη και κ. Μαρίνο Ανδρέα, ο κ. Νίκου συμμετείχε για για μια ακόμη χρονιά στον μεγάλο αγώνα που πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωμβρίου 2014.



«Προετοιμαζόμενος για τις καινούργιες μου προκλήσεις και την προσπάθεια της πρόκρισης μου στην επόμενη Παραολυμπιάδα, ο 3ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος της Θεσσαλονίκης, θεωρώ πως είναι η έναρξη της αγωνιστικής μου σεζόν. Αν και δεν είχα συναγωνισμό, το να πετύχω τον καλύτερο προσωπικό μου χρόνο στα 21χλμ μου δίνει την δύναμη να συνεχίσω την προετοιμασία μου.
Θέλω να φορέσω την Γαλανόλευκη στολή και να εκπροσωπήσω την πατρίδα μου, στο Άθλημα του Χειρήλατου Ποδηλάτου στην επόμενη Παραολυμπιάδα!», δήλωσε ο κ. Νίκου μετά τον τερματισμό του.
Να θυμίσουμε πως ο κ. Νίκου εκτός από Πρωταθλητής Ελλάδος για δυο συνεχόμενες χρονιές, έχει πετύχει Πρώτη θέση στο Πανευρωπαϊκό Κύπελλο στην Τσεχία και τερμάτισε 11ος στο Παγκόσμιο της Ισπανίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου