Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα προσπάθησε ο Γιώργος Στύλιος



Σε καμία περίπτωση δεν με εκφράζουν θέσεις σαν του Κασιδιάρη - Αν συναντήσω την κ. Κανέλη θα της πω ότι με αδίκησε γιατί προετοιμάστηκε για μια πολύ προσωπική επίθεση εναντίον μου, υποστήριξε ο αποπεμφθείς υφυπουργός Παιδείας - Σε καμία περίπτωση δεν παραιτούμαι από βουλευτής, τόνισε
Δεν με εκφράζουν θέσεις σαν του Κασιδιάρη, όπως αποδεικνύει ο πολιτικός μου βίος, ήδη από τα χρόνια μου στην ΟΝΝΕΔ, δήλωσε το βράδυ της Πέμπτης ο αποπεμφθείς υφυπουργός Παιδείας Γιώργος Στύλιος, επιχειρώντας να υπερασπιστεί στη θέση του.



Στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, ο κ. Στύλιος τόνισε ότι το περιστατικό στη Βουλή ήταν ένα λεκτικό λάθος, που προήλθε από την ένταση της στιγμής, όπως είπε μιλώντας στο Mega. «Χρησιμοποίησα τον Κασιδιάρη ως αντιπαράδειγμα» δικαιολογήθηκε.

«Έθεσα την παραίτησή μου απο την πρώτη στιγμή στη διάθεση του Πρωθυπουργού, αφού το ζήτημα πήρε τέτοια έκταση» είπε ακόμα ο κ. Στύλιος, ο οποίος είπε επίσης πως «σε καμία περίπτωση» δεν θα παραιτηθεί από βουλευτής, αλλά θα συνεχίσει να στηρίζει την κυβέρνηση.

Πάντως, στην ερώτηση τι θα πει στην κ. Κανέλη όταν τη συναντήσει ο κ. Στύλιος απάντησε: «Θα της πω ότι με αδίκησε γιατί προετοιμάστηκε και μου έκανε μια πολύ προσωπική επίθεση»!

«Το μείζον ζήτημα είναι η μάχη της χώρας να ορθοποδήσει» ανέφερε, ενώ όσον αφορά τον ίδιο, φαίνεται πως το θέμα έχει κλείσει: «Διόρθωσα το λάθος μου και συνεχίζω». 

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου