Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Η ΔΑΚΕ για το αποτέλεσμα των εκλογών που την ανέδειξε πρώτη δύναμη στην Πέλλα



Στις εκλογές για την ανάδειξη μελών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ) που διεξήχθησαν στις 5 Νοεμβρίου 2014, η παράταξη της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναδείχθηκε πρώτη δύναμη στο Νομό Πέλλας. Το αποτέλεσμα αυτό μας γεμίζει με ικανοποίηση, καθώς έρχεται να επιβεβαιώσει την απήχηση των θέσεων της παράταξης αλλά και την ευρύτητα της αποδοχής των προσώπων που την υπηρετούν, μακριά από μικροκομματικά και προσωπικά συμφέροντα.
Ταυτόχρονα, το αποτέλεσμα των εκλογών μας δίνει το μήνυμα και μας αναθέτει την ευθύνη για συνέχιση της ίδιας σοβαρής και σταθερής πορείας στο συνδικαλιστικό χώρο των καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Πέλλας.
   Όσοι συνάδελφοι ψήφισαν την ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ να είναι βέβαιοι ότι ψήφισαν μια συνδικαλιστική παράταξη που υπερασπίζεται εργαζόμενους καθηγητές και όχι κάποιον πολιτικό φορέα.
   Η ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ είναι η παράταξη που σέβεται τις αξίες της δημοκρατίας, του διαλόγου και της συνεργασίας με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών μέσα στις οποίες παρέχεται το δημόσιο αγαθό της παιδείας.
   Ως παράταξη, καλούμε όλους τους συναδέλφους καθηγητές και καθηγήτριες να αφουγκραστούν τις θέσεις μας και να συνεργαστούν μαζί μας, σε μια προσπάθεια να επαναφέρουμε τον έλληνα εκπαιδευτικό στη θέση που του αξίζει.

4 σχόλια:

  1. Γιατί μπερδεύονται οι μαθητές μας ;
    Είμαστε εκφραστές του οξύμωρου ;
    Πείθουμε ;

    Αφορμή είναι τα αποτελέσματα και η πρωτοκαθεδρία της ΔΑΚΕ στις εκλογές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Πέλλα.
    Για εκείνους που δεν είναι του χώρου και δεν γνωρίζουν, λέμε πως η ΔΑΚΕ , είναι το συνδικαλιστικό όργανο του κόμματος που μας κυβερνά.

    Τα πράγματα είναι απλά .
    Όποιος συμφωνεί με της κυβερνητική πολιτική ψηφίζει τις συνδικαλιστικές παρατάξεις των κομμάτων εκείνων που αποτελούν την Κυβέρνηση, δηλαδή την Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ, γιατί αυτή κάνουν την πολιτική αυτή , αυτοί είναι η κυβέρνηση.
    Ενώ εάν διαφωνείς ψηφίζεις συνδικαλιστικά προσκείμενους εκπροσώπους από ΣΥΡΙΖΑ, Ανεξάρτητους Έλληνες, Χρυσή Αυγή, Δημοκρατική Αριστερά , Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας κλπ , κλπ .
    Αυτό λέει η λογική .
    Αμ δε !
    Στους καθηγητές φαίνατε να ισχύουν άλλοι κανόνες λογικής.
    Η λογικές συνεπαγωγές , οι κρίσεις και οι συγκρίσεις στης σκέψης των καθηγητών , παύουν να λειτουργούν την στιγμή της ψηφοφορίας.
    Αλλιώς πως μπορεί να εξηγηθεί το «φαινόμενο» ;
    Γιατί περί φαινομένου πρόκειται ..!

    Δεν μπορεί καθημερινά να διαρρηγνύουμε τα ιμάτια μας για την πολιτική που μας επιβάλει η κυβέρνηση και από την άλλη να την ψηφίζουμε.

    Δεν είναι εύκολο να κατανοήσει ο μαθητής όπως και κάνεις άλλος φυσικά, γιατί ο καθηγητής του απεργεί, γιατί διαμαρτύρεται για την μείωση του μισθού του, γιατί προσβάλετε για την συκοφάντηση (τα περί τεμπέληδων) , γιατί αντιδρά στην επιστράτευση , την διαθεσιμότητα , την απόλυση , την μύωση των συντάξεων , την διάλυση των εφάπαξ. Γιατί βρίζει και καταριέται αυτούς που υλοποιούν αυτήν την πολιτική και από την άλλη, την ώρα των εκλογών να τους ψηφίζει.

    Αν μη τι άλλο, το «φαινόμενο» χρίζει ψυχιατρικής και ψυχολογικής έρευνας!

    Παπαδόπουλος Σάββας ΠΕ11 , 1ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών ( τέως ψηφοφόρος ΠΑΣΚ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η απάντηση είναι απλή.... Οι εκπαιδευτικοί που πρόσκεινται στη ΔΑΚΕ ΠΟΤΕ δεν έλαβαν φιλοκυβερνητικές θέσεις έτσι άκριτα όπως κάποτε έκανε η ΠΑΣΚ
    Μάλλον ξεχνάς ή εθελοτυφλείς πάντα η ΔΑΚΕ είχε πολύ πιο προσγειωμένα στελεχη και όχι λαϊκιστές μπαρουφολόγους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή συνάδελφε οι θέσεις της ΔΑΚΕ είναι αντικυβερνητικές !
      Οπότε να συμπεραίνω, πως άσχετα από τις θέσεις σας, η παράταξη που υποστηρίζεις δεν σε λαμβάνει υπόψη, …….η πως ; ……η τι ; ……. και γεννάτε το …
      Ερώτημα , γιατί τρέχεις και αγωνίζεσαι μαζί με κάποιον που δεν σε υπολογίζει , σε χλευάζει και σε εμπαίζει ;

      Διαγραφή
  3. Μηλήστε επιτέλους καθαρά !!!
    Ξοφλούν πολλοί δόσεις , από το μεγάλο δάνειο που λέγεται ΄ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή