Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Αναζητείται σπίτι: Η πιο απίστευτη αγγελία... της ιστορίας!



Οι αγγελίες σχετικά με ζώα, σκυλάκια ή γατούλες, που αναζητούν σπίτι είναι κάτι, το οποίο όλοι συναντάμε παντού. Μια τέτοια αγγελία φαίνεται εκ πρώτης όψεως πως είναι αυτή που δημοσιεύτηκε στην Craiglist (ιστοσελίδα με αγγελίες όλων των ειδών), καθώς έχει τη φωτογραφία ενός χαριτωμένου σκύλου beagle και τίτλο τύπου «Αναζητείται σπίτι». Προσοχή, δεν είναι αυτό που νομίζετε...
Στο κείμενο που συνοδεύει την αγγελία, ο ιδιοκτήτης του σκύλου γράφει: «Στη φίλη μου
δεν αρέσει, η Μόλι, το beagle μου. Οπότε είμαι αναγκασμένος να της βρω σπίτι. Είναι καθαρόαιμη από μια ευκατάστατη περιοχή και την έχω μαζί μου τέσσερα χρόνια. Της αρέσει να παίζει παιχνίδια. Δεν είναι ολοκληρωτικά εκπαιδευμένη. Εχει μακριά μαλλιά, που θέλουν φροντίδα και νύχια που της αρέσει να είναι φροντισμένα. Μπορεί να μείνει όλη τη νύχτα ξύπνια, κάνοντας θόρυβο, αλλά κοιμάται όταν εγώ δουλεύω. Τρώει τα καλύτερα και πιο ακριβά φαγητά. ΠΟΤΕ δεν θα περιμένει στην πόρτα να σε υποδεχτεί ύστερα από μια δύσκολη μέρα, ούτε θα σου προσφέρει την άνευ όρων αγάπη της, όταν είσαι «πεσμένος». Δεν δαγκώνει, αλλά μπορεί να γίνει κακιά σαν την κόλαση!
Οπότε... όποιος ενδιαφέρεται για την 30χρονη εγωίστρια φίλη μου, ας έρθει να την πάρει! Εγώ κι ο σκύλος μου θέλουμε να της βρούμε νέο σπίτι...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου