Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Το γύρο του κόσμου κάνει η ιστορία του φούρναρη που μοιράζει ψωμί στους πρόσφυγες



Η ιστορία του Διονύση Αρβανιτάκη, ενός φούρναρη από την Κω που μοιραζει ψωμί στους πρόσφυγες, κάνει τα τελευταία εικοσιτετράωρα το γύρο του κόσμου. Η κίνηση του 76χρονου άνδρα κατάφερε να συγκινήσει μικρούς και μεγάλους. Πρόσφατα μάλιστα, ο δημοφιλής φωτορεπόρτερ του Humans of New York τον επισκέφθηκε στο μαγαζί του και δημοσιοποίησε την ιστορία του και, όπως ήταν αναμενόμενο, απέσπασε χιλιάδες σχόλια θαυμασμού και Likes απ'όλο τον κόσμο. «Ο πατέρας μου ήταν αγρότης και είχα 8 αδέρφια.
Πήγα στην Αυστραλία όταν ήμουν 15 γιατί η οικογένειά μου δεν είχε να φάει. Ήμουν σε ένα πλοίο για 40 μέρες. Όταν έφτασα εκεί, δεν μπορούσα να βρω δουλειά, δεν μιλούσα Αγγλικά, και κοιμόμουν στους δρόμους. Ξέρω πως είναι. Έτσι κάθε μέρα οδηγώ με το φορτηγάκι μέχρι το λιμάνι και μοιράζω ψωμί στους μετανάστες. Ο γιος μου είναι ο συνέταιρός μου. Λέει: «Μπαμπά, σε παρακαλώ. Είναι καλό που βοηθάς. Αλλά όχι κάθε μέρα». Εγώ όμως πηγαίνω κάθε μέρα γιατί ξέρω πως είναι να μην έχεις τίποτα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου