Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

"Bόμβα" Μεϊμαράκη: Αν βγω δεύτερος θα αποσυρθώ και θα στηρίξω τον Μητσοτάκη



«Aν είμαι δεύτερος θα αποσυρθώ, αν βγω πρώτος θα πάω για δεύτερο γύρο» ξεκαθάρισε ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ Βαγγέλης Μεϊμαράκης μιλώντας στην τηλεόραση του Σκαι ξεκαθαρίζοντας ότι αν επιβεβαιωθεί η πρώτη περίπτωση θα στηρίξει τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Τα βασικά σημεία της συνέντευξη του Βαγγέλη Μεϊμαράκη:

Για τις εκλογές στην ΝΔ
  • Αν είμαι δεύτερος θα αποσυρθώ, αν βγω πρώτος θα πάω για δεύτερο γύρο
  • Τα συστήματα πέφτουν έξω. Το taxis πέφτει ακομα και οι τράπεζες πέφτουν
  • Δεν γίνονται εκλογές χωρίς καταλόγους. Γι αυτό είχα τις ενστάσεις μου και χαίρομαι που τώρα το κατάλαβαν όλοι
  • Τις απόψεις μου τις είχα καταθέσει το 2009 και έχω πειθαρχήσει σε αυτές. Είχα πει να εγγραφούν τα μη μέλη για να έχουμε την βάση και δεν το θέλανε
  • Δεν έχω καμία πρόθεση να αμφισβητίσω το αποτέλεσμα
  • Πρέπει πάση θυσία να τηρηθεί το καταστατικό
  • Δεν πιστεύω ότι εξωκοινοβουλευτικός ή βουλευτής με λιγότερο από 5 χρόνια θητεία πρέπει να είναι υποψήφιος για την προεδρία
  • Η λευκό ή τον κύριο Μητσοτάκη
Για τον Τσίπρα
  • Εάν έχει επικοινωνήσει ο Τσίπρας με τον Καραμανλή το πρόβλημα το έχει ο ΣΥΡΙΖΑ
  • Ξαφνικά ο Τσίπρας έκανε τον Ολαντρέου Ολάντ και ζητάει τη στήριξή του
  • Όσοι φουντώνουν τα σενάρια για Καραμανλή θέλουν να παρέμβουν στη διαδικασία εκλογής προέδρου στη ΝΔ
  • Κατηγορηματικά έχω πει ότι δεν πρόκειται να ψηφίσουμε φόρους και ασφαλιστικό
  • Η συνεννόηση θέλει αρχές και ήθος - Ο Τσίπρας είναι ένας πολιτικός τυχοδιώκτης που δεν τα διαθέτει
Για την ΝΔ
  • Η Νέα Δημοκρατία δεν ψήφισε τίποτα από μέτρα, μόνο στόχους
  • Ο Τσίπρας έδιωξε επενδύσεις
  • Η κυβέρνηση έχει νωπή εντολή. Είναι μόλις λίγων εβδομάδων. Αν δεν μπορεί να κυβερνήσει να φύγει
  • Δεν συγκρούστηκα με τον Σαμαρά. Απάντησε και αμύνθηκα
  •  Εάν δεν είχα παραιτηθεί ακόμη και σήμερα θα τρωγόμαστε
  • Ως πρόεδρος δεν πρόκειται να δώσω δικαιώματα να αποχωρήσει κανείς
  • Άλλο να φεύγουν κάποια πρόσωπα που εφευρίσκουν δικαιολογίες για να φύγουν - Όποιος θέλει να φύγει είναι ελεύθερος
  • Χάσαμε τις ευρωεκλογές- Χάσαμε το Γενάρη - Χάσαμε το δημοψήφισμα - Χάσαμε τις επόμενες εκλογές - Μόνο ο πρόεδρος φταίει;
  • Ως ένα ευρωπαϊκό μεγάλο κεντροδεξιό κόμμα μπορεί και πρέπει να υπάρχει η Νέα Δημοκρατία
  • Μιλάμε τακτικά με τον κ. Καραμανλή
  • Ο Παπαμιμίκος δεν κάνει για γραμματέας μπορεί σε άλλες θέσεις να είμαι πολύ καλός




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου