Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Τομ Χανκς: Έπαθα διαβήτη γιατί έτρωγα ηλίθια

«Ήμουν παχύς. Με είχατε δει σε ταινίες, ξέρετε πώς ήμουν. Ήμουν τελείως ηλίθιος» δήλωσε ο Χανκς στη ραδιοφωνική του συνέντευξη.Σε μια προσωπική εξομολόγηση σχετικά με την περιπέτεια που αντιμετωπίζει με τον διαβήτη τύπου 2 προχώρησε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Τομ Χανκς.«Ανήκω στην γενιά των τεμπέληδων Αμερικανών» δήλωσε ο Χανκς ο οποίος χαρακτήρισε τον εαυτό του «ηλίθιο» για τον τρόπο με τον οποίο κάποτε αντιμετώπιζε το θέμα της διατροφής και του βάρους του.«Ήμουν παχύς. Με είχατε δει σε ταινίες, ξέρετε πώς ήμουν. Ήμουν τελείως ηλίθιος» δήλωσε ο Χανκς στη ραδιοφωνική του συνέντευξη.


«Πίστευα ότι θα αντιμετωπίσω το πρόβλημα απλά αφαιρώντας από τη διατροφή μου το ψωμί από τα τσιζμπεργκερ. Ε, λοιπόν χρειάζεται κάτι περισσότερο από αυτό» συμπλήρωσε.

Ο Χανκς διαγνώστηκε με τον συγκεκριμένο τύπο διαβήτη το 2013 πιστεύοντας τότε ότι αυτό προκλήθηκε από τις απότομες αλλαγές βάρους για ρόλους όπως του ναυαγού στην ομώνυμη ταινία ή του ομοφυλόφιλου που πεθαίνει από AIDS στην ταινία Philadelphia.

Ο διαβήτης τύπου 2 αν δεν ελεγχθεί μπορεί να προκαλέσει μεταξύ άλλων τύφλωση, νεφρική ανεπάρκεια ακόμα και ακρωτηριασμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου