Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Δεν κλήθηκε από Σκίμπε ο Πέλκας.

Χωρίς τα... βαριά χαρτιά της θα ταξιδέψει η Εθνική Ανδρών στην Αυστραλία στις αρχές του επόμενου μήνα για τα δύο φιλικά με την Αυστραλία (4 Ιουνίου στο Σίδνεϊ και 7 Ιουνίου στη Μελβούρνη). Ο Μίχαελ Σκίμπε άφησε εκτός αποστολής τους Μανωλά (λόγω γάμου), Μήτρογλου (τραυματίας), αλλά και τους Παπασταθόπουλο, Φορτούνη, Κονέ, ενώ συγκριτικά με τις τελευταίες κλήσεις δεν επιλέχθηκαν και οι  Βύντρα, Κίτσιου, Πέλκας, Φετφατζίδης.Αντιθέτως την πρώτη τους κλήση πήραν οι Μπακασέτας, Μπουκουβάλας, ενώ επανέρχονται μετά από καιρό και οι Μανιάτης, Γιαννιώτας, Χριστοδουλόπουλος.


Αναλυτικά ο Γερμανός τεχνικός συμπεριέλαβε στην αποστολή τους: Καπίνο, Καρνέζη, Μόρα, Μπουκουβάλα, Οικονόμου, Σιόβα, Σταφυλίδη, Τζαβέλλα, Τοροσίδη, Χολέβα, Γιαννιώτα, Μανιάτη, Μάνταλο, Μπακασέτα, Σάμαρη, Ταχτσίδη, Τζιόλη, Χριστοδουλόπουλο, Αραβίδη, Βέλλιο, Διαμαντάκο, Καρέλη, Παπάζογλου.

Η πρώτη προπόνηση θα γίνει στις 24 Μαΐου, αλλά οι παίκτες του ΠΑΟΚ, της ΑΕΚ και του Πανιωνίου θα απουσιάζουν λόγω της διεξαγωγής των πλέι οφ, ενώ πρόβλημα υπάρχει και με την τελευταία αγωνιστική που είναι προγραμματισμένη για την 1η Ιουνίου ενώ η αποστολή θα αναχωρήσει για την Αυστραλία στις 31 Μαΐου.

Επ' ευκαιρία της πρόσκλησής τους από τον κ. Μίκαελ Σκίμπε στην Εθνική Ανδρών για τους φιλικούς αγώνες με την Αυστραλία, οι Τάσος Μπακασέτας και Μιχάλης Μπουκουβάλας μίλησαν στο επίσημο site της ΕΠΟ...

Τάσος Μπακασέτας: Είμαι ευτυχισμένος μετά την κλήση μου στην Εθνική Ομάδα. Ένα ακόμη όνειρό μου πραγματοποιείται στο ποδόσφαιρο και φυσικά αποτελεί ύψιστη τιμή να καλείσαι στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας σου. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση της ομάδας μου, τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου, γιατί χωρίς τη δική τους στήριξη δεν θα μπορούσα να βρίσκομαι εδώ σήμερα. Θέλω, ασφαλώς, να ευχαριστήσω τον κ. Σκίμπε και το επιτελείο του για την τιμή μου που μου κάνουν και την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν με την πρόσκληση αυτή. Θα προσπαθήσω να δικαιώσω τις προσδοκίες όλων.

Μιχάλης Μπουκουβάλας: Είναι ύψιστη τιμή για κάθε ποδοσφαιριστή η κλήση του στην Εθνική Ομάδα. Αυτό ακριβώς σημαίνει και για μένα η πρόσκληση που μου απηύθυνε ο κ. Σκίμπε. Το σημαντικότερο, πρώτα ο Θεός, είναι να είμαστε όλοι οι ποδοσφαιριστές υγιείς και να προσφέρουμε τα πάντα από την πλευρά μας, ώστε η Εθνική να γίνει πάλι ομάδα ανταγωνιστική στο υψηλότερο επίπεδο και να φτάσει ξανά εκεί που ήταν επί σειρά ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου