Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Δημήτρης Πέλκας: «Φέτος έκανα μια αρχή, δεν είναι αυτό το ταβάνι μου»



O ΠΑΟΚ κατάφερε έστω και στις… καθυστερήσεις της φετινής σεζόν να πετύχει τον τελευταίο στόχο του και να εξασφαλίσει την παρουσία του στα προκριματικά του Champions League.
Ο Δημήτρης Πέλκας, ο οποίος τη φετινή χρονιά κλήθηκε να τραβήξει… κουπί μεσοεπιθετικά για τον «Δικέφαλο», στην πρώτη ουσιαστικά γεμάτη σεζόν του στην πρώτη ομάδα, μίλησε στο ραδιοφωνικό PAOK24, κάνοντας… ταμείο για όλα όσα συνέβησαν, τόσο σε ομαδικό όσο και σε ατομικό επίπεδο και σχολιάζοντας την πρόκληση του Champions League που έρχεται.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:


«Επιτέλους είμαι και είμαστε καλά. Ήταν απίστευτο το άγχος που είχαμε. Και πίεση μεγάλη, όλα μαζί».

Για το χτεσινό παιχνίδι: Δεν περνούσε με τίποτα το τελευταίο 20λεπτο χτες. Τέλος καλό όλα καλά. Ευτυχώς τελειώσαμε με μία επιτυχία. Τώρα θα πρέπει να ηρεμήσουμε.

Για τη φετινή χρονιά: Υπήρχαν πολλά σκαμπανεβάσματα. Περισσότερες πίκρες παρά χαρές. Μπράβο στους συμπαίκτες μου και στο τεχνικό τιμ γιατί βρήκαμε τα ψυχικά αποθέματα να τα καταφέρουμε στο τέλος της χρονιάς. Όταν παίζεις συνεχόμενα παιχνίδια ανά δύο ημέρες με τόση ένταση, τότε πιστεύω ότι για να τα καταφέρεις χρειάζεται ψυχικά αποθέματα. Στα τελευταίο δύο παιχνίδια συνέβη περισσότερο αυτό, αλλά ήταν δύσκολα όλα τα πλέι οφ.

Για την επιτυχία παρουσίας στα προκριματικά του Champions League: Αυτονόητο δεν είναι γιατί δε βγαίνεις κάθε χρόνο στα προκριματικά. Είναι μία επιτυχία γιατί τουλάχιστον εγώ θα αγωνιστώ για πρώτη φορά στα προκριματικά του Champions League. Το έχω μεγάλο πράγμα στο μυαλό μου, δεν μπορώ να φανταστώ να μπούμε και μέσα στους ομίλους.  Σίγουρα παίζει ρόλο και το μπάτζετ σε μία ομάδα, αλλά βλέπουμε και μεγάλες ομάδες στην Ευρώπη που δε βγαίνουν στο Champions League και ας έχουν τόσο υψηλό μπάτζετ.

Για το γεγονός ότι με τη χτεσινή επιτυχία δεν μπορεί να αμφισβητήσει πλέον τον ΠΑΟΚ και αν είναι καλό αυτό: Αξίζει η ομάδα αυτό που πέτυχε και πρέπει να μπει μία βάση. Να μην έχουμε του χρόνου τα περσινά. Να μπει μια βάση και να βελτιωνόμαστε συνέχεια. Ήταν στόχος και φέτος έχει μπει αυτή η βάση. Βοήθησε πολύ σε αυτό ο κ. Ίβιτς.

Για την παραμονή του Ίβιτς στον πάγκο: Μας ενημέρωσε στα αποδυτήρια. Μας είπε ότι εμείς του δώσαμε την ευκαιρία και μπόρεσε και τα κατάφερε και όλοι χαρήκαμε. Γνωρίζει το ελληνικό ποδόσφαιρο, τον ΠΑΟΚ και είναι αυτή τη στιγμή ο καταλληλότερος.

Για τον Ιβάν Σαββίδη: Τον έχουμε δει από όλες τις πλευρές. Είναι πολύ ωραίο πράγμα να αγωνίζεσαι αυτή την εποχή στον ΠΑΟΚ. Κάποιοι είμαστε πολλά χρόνια εδώ και το είχαμε όνειρο, πλέον το θέλουμε ένα παραπάνω.

Για το ποιον ψήφισε για πολυτιμότερο της σεζόν: Τον Τζαβέλλα γιατί ήταν ο πιο σταθερός παίκτης της ομάδας. Πρώτη φορά παίζω με τον Γιώργο και πιστεύω ότι το άξιζε. Χαρήκαμε όλοι για αυτόν γιατί δε θέλαμε να έχει δημιουργηθεί μία εικόνα άσχημη για αυτόν κόντρα στον πραγματικό του χαρακτήρα. Δεν ακούγεται ωραίο αυτό που βγαίνει προς τα έξω για τον Γιώργο και δεν ισχύει και για αυτό χαρήκαμε.

Για όσα έχει ακούσει και ο ίδιος: Προσπαθώ να μην ακούω και εγώ πράγματα που λέγονται και ξεφεύγουν. Εγώ κοιτάζω πως να βελτιώνομαι, να κάνω τη δουλειά μου. Πρώτη χρονιά έπαιξα στον ΠΑΟΚ, έκανα 48 συμμετοχές, για μένα είναι πολύ σημαντικό.

Για την παρουσία του τη φετινή σεζόν: Με τη χτεσινή έγινα πρώτος σε ασίστ και εντάξει για πρώτη χρονιά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Είχαμε σκαμπανεβάσματα, η ομάδα πέρασε πολλά, καταφέραμε αρκετά και ευτυχώς δε χτύπησα. Και αυτό είναι στα πολύ θετικά.

Για τις βλέψεις του συγκριτικά με τα 7 γκολ και τις 9 ασίστ σε 49 παιχνίδια φέτος:  Δεν είναι το ταβάνι μου αυτό. Έχω υψηλότερους στόχους. Για φέτος κατάφερα τους στόχους μου και από του χρόνου θα πρέπει να τους αυξήσω κι άλλο. Έπαιξα και στην Εθνική φέτος, κάνοντας τις πρώτες μου συμμετοχές. Ήταν μία αρχή.

Για το γεγονός ότι κλήθηκε να σηκώσει το βάρος του επιτελικού μέσου: Αυτό ήταν ένα κομμάτι δύσκολο γιατί από ένα σημείο και μετά οι ομάδες άρχισαν να με αντιμετωπίζουν αλλιώς, υπήρξε και η κούραση. Έπρεπε να γίνει σωστή διαχείριση και να βρω και εγώ τρόπους να το ξεπεράσω αυτό.

Για το αν η χρονιά είναι μάθημα φέτος: Όταν περνάς σκηνικά σαν το παιχνίδι με τον Ηρακλή με τον κόσμο απέξω, αυτό σε κάνει πιο δυνατό, πιο έμπειρο.

Για την πιο ωραία φετινή στιγμή: Για μένα προσωπικά η καλύτερη στιγμή της σεζόν ήταν η χτεσινή βραδιά. Ήταν μεγάλη χαρά και δεν περάσαμε πολλές φέτος. Με εξαίρεση τα ματς με την Μπρόντι που μπήκαμε στους ομίλους και τους αγώνες με την Ντόρτμουντ, που κερδίσαμε στη Γερμανία και ας μην προκριθήκαμε, χτες ήταν η πιο μεγάλη βραδιά.

Για το γεγονός ότι δεν είχε τραυματισμούς και αν τον βοήθησε σε αυτό η παρουσία του σε πρωτάθλημα του εξωτερικού: Δεν είχα καμία θλάση. Ήταν ένα οίδημα και έκατσα δύο ημέρες. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό που συνέβη με τους τραυματισμούς. Μακ, Τζιόλης, Τζαβέλλας και Κλάους δεν τραυματίστηκαν καθόλου, αλλά με τους πολλούς τραυματισμούς κάποιων συμπαικτών μου δεν μπορώ να βρω κι εγώ εξήγηση. Σίγουρα με βοήθησε το γεγονός ότι αγωνίστηκα στο εξωτερικό, δούλεψα με τον εαυτό μου. Όταν έχεις μία υποδομή, δουλεύεις και ξέρεις πώς να προσέχεις και έχεις μία βάση για τη σωματοδομή, αυτό είναι σημαντικό.

Για το αν θα έβλεπε τον εαυτό του στον ΠΑΟΚ στα 30: Δεν μπορώ από τώρα να το πω αυτό, αλλά σίγουρα θα το ήθελα. Να δουλεύω, να βελτιώνομαι να γίνομαι καλύτερος και να προσφέρω πιο πολλά στην ομάδα.

Για την πικρία που βγάζουν πολλοί παίκτες για την άδικη και υπερβολική κριτική που δέχτηκαν μέσα στη χρονιά, ενώ χτες μετά από μία επιτυχία αποθεώθηκαν: Αυτά συμβαίνουν στον ΠΑΟΚ, νομίζω το ξέρουμε αυτό. Θα πρέπει να μη μας επηρεάζει αυτό, όσο γίνεται. Καταλαβαίνουμε και τον κόσμο που του λείπουν οι χαρές.

paok24.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου