Σε χαμηλά
επίπεδα παρέμειναν οι οικονομικές προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών, σύμφωνα
με έρευνα της GfK για το α’ τρίμηνο του 2017.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος υποχώρησε στις -52,3 μονάδες, σημειώνοντας πτώση επτά μονάδων έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2016.
Μάλιστα, η επίδοση των -52,3 μονάδων είναι η χειρότερη από τον Οκτώβριο του 2012.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της GfK, η συνεχιζόμενη τεταμένη κατάσταση στην ελληνική
αγορά εργασίας υπονομεύει τις προσδοκίες των καταναλωτών τόσο ως προς τη
διεύρυνση των θέσεων εργασίας όσο και ως προς τη βελτίωση της οικονομικής τους
κατάστασης.Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος υποχώρησε στις -52,3 μονάδες, σημειώνοντας πτώση επτά μονάδων έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2016.
Μάλιστα, η επίδοση των -52,3 μονάδων είναι η χειρότερη από τον Οκτώβριο του 2012.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της GfK, η συνεχιζόμενη τεταμένη κατάσταση στην ελληνική
Ως αποτέλεσμα, οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να είναι διστακτικοί ως προς την πραγματοποίηση αγορών, πέραν αυτών που καλύπτουν τις καθημερινές τους ανάγκες.
Στο πλαίσιο αυτό, ο δείκτης πρόθεσης αγοράς διολίσθησε στο α’ τρίμηνο στις -44,6 μονάδες, καταγράφοντας κάμψη της τάξεως των επτά μονάδων έναντι του προηγούμενου έτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου