Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Στον Α.Γ.Σ. Ιωαννίνων ο Κώστας Χρήστου του Πανεδεσσαϊκού



Ακόμη ένας παίκτης του Πανεδεσσαϊκού θα αγωνίζεται τη φετινή χρονιά σε εθνική κατηγορία και συγκεκριμένα στη Γ' Εθνική(1o όμιλο Βορρά). Ο λόγος για τον Κώστα Χρήστου ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στον Α.Γ.Σ. Ιωαννίνων συνδυάζοντας τον αθλητισμό με τις σπουδές. Αφού ικανοποίησε απόλυτα το προπονητικό τιμ της ομάδας των Ιωαννίνων μέσα από τις προπονήσεις που προηγήθηκαν μέσα στο μήνα, έκλεισε και τυπικά το θέμα της μεταγραφής. Ο Α.Σ. Πανεδεσσαϊκός εύχεται στον Κώστα υγεία και ο  συνδυασμός του σπουδαστή και αθλητή να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την επαγγελματική και αθλητική καριέρα του. 

Ο Κώστας έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Α.Γ.Σ.Ι., τονίζοντας ότι είναι σημαντικό βήμα για τον ίδιο και υπόσχεται ότι θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό για την ομάδα των Ιωαννίνων.
«Είμαι πολύ χαρούμενος για τη μεταγραφή μου στην νέα μου ομάδα γιατί θεωρώ ότι είναι ένα σημαντικό βήμα γι' αυτό που θέλω να πετύχω στο άθλημα που αγαπώ. Από την πρώτη στιγμή που συμμετείχα στις προπονήσεις της ομάδας ένιωσα μέλος της οικογένειας του Α.Γ.Σ.Ι. καθώς οι συμπαίκτες μου, ο προπονητής και ο πρόεδρος με υποδέχτηκαν με θέρμη. Γνωρίζω ότι πρόκειται για μία σοβαρή και αξιόπιστη ομάδα που δίνει ευκαιρίες σε νεαρούς παίκτες και αυτό είναι ένα έξτρα κίνητρο για μένα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και εκμεταλλευόμενος τις εξαιρετικές  υποδομές  να βελτιωθώ και να προσφέρω στο σύλλογο αυτό που χρειάζεται για να πετύχει τους στόχους του.  Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω  τους γονείς μου για τη στήριξη που μου προσφέρουν, καθώς και τη διοίκηση και τους προπονητές του Πανεδεσσαϊκού για όσα έκαναν για μένα όλα αυτά τα χρόνια και το ενδιαφέρον που έδειξαν για τη μετακίνηση μου στη νέα μου ομάδα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου